Nu är Siljansleden ovanför Tibble åter rensad från fallna träd. Som vi berättat tidigare låg många träd över stigen efter stormen Johannes i mellandagarna. Tack till berörda markägare och kommunens fritidsavdelning för ett bra arbete.
Obs! Det finns fortfarande träd över andra stigar och spår på Tibbleberget. Vi hoppas att även dessa kan röjas inom kort av berörda markägare (se karta nedan).